آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان همدان (۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه محسنی‌اژه‌ای در حرم شاه‌عبدالعظیم(ع)، رأی خود را به صندوق انداخت + فیلم مخبر: وزارت کشور عملکرد خوبی در این انتخابات داشته است + فیلم استاندار خراسان‌رضوی: رأی مردم، تعیین سرنوشت به دست خودشان است کدام آرا در انتخابات ریاست‌جمهوری، باطله محسوب می‌شوند؟ هاشمی در جماران: امیدوارم هرچه به‌صلاح مردم ایران است، از صندوق‌های رأی بیرون آید + فیلم آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان شیراز (۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه اطلاعیه شماره ۱۲ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تبریز (۸ تیر ۱۴۰۳) استاندار خراسان‌رضوی: ۳ هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت و هزار و ۵۹ شعبه سیار در مشهد تعبیه شده است + فیلم آدرس شعب اخذ رأی در سراسر کشور (انتخابات ۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه محمدباقر قالیباف رای خود را به صندوق انداخت مصطفی پورمحمدی رای خود را به صندوق انداخت اطلاعیه شماره ۱۱ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) اطلاعیه شماره ۱۰ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) نخستین مناظره ۲۰۲۴ بایدن - ترامپ برگزار شد+ جزئیات آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان اصفهان (۸ تیر ۱۴۰۳) رهبر معظم انقلاب اسلامی رأی خود را به صندوق انداختند | آیت‌الله خامنه‌ای: آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است، مردم در رأی‌دادن تردید نکنند + فیلم
سرخط خبرها

فرمانده نیروی دریایی سپاه: امنیت کامل در خلیج فارس برقرار است| شناور دوم شهید سلیمانی تا پایان امسال ساخته می‌شود

  • کد خبر: ۱۲۸۵۵۰
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
فرمانده نیروی دریایی سپاه: امنیت کامل در خلیج فارس برقرار است| شناور دوم شهید سلیمانی تا پایان امسال ساخته می‌شود
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: خلیج فارس در امنیت کامل قرار دارد و ما می‌توانیم امنیت این آب‌راه بین المللی را با مردم منطقه و کشور‌های همسایه خلیج‌فارس تامین کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در آئین سی و پنجمین سالگرد شهدای خلیج فارس بابیان اینکه یاد شهدا باید به‌عنوان یک الگو برای جامعه زنده بماند، اظهار کرد: رزمندگان دفاع مقدس با دست خالی، اما با اعتقاد به اهل بیت (ع) و توکل به خدا با رهبری‌های امام راحل توانستند از استکبار جهانی زهر چشم بگیرند و قدرت جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان بکشند.

وی تصریح کرد: دشمن همزمان با هفته دفاع مقدس و در زمانی که رئیس جمهور در صحن سازمان ملل با اقتدار تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی را بالا می‌گیرد، تلاش می‌کند  با سوء استفاده از شرایط دست به توطئه بزند.  

فرمانده نیروی دریایی سپاه عنوان کرد: در شرایطی که دشمن به‌دنبال ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی است باید ملت ایران بصیرت داشته باشند و بدانند خون شهدای این آب و خاک خشک نشده است. از ۶ سیلی که جوانان ایرانی در دوران دفاع مقدس در خلیج فارس به استکبار جهانی زده‌اند، چهار سیلی از سوی جوانان بوشهری بوده است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های جنگ تحمیلی به ۶۱ کشتی ایران، سکو‌های نفتی  نوروز، سروش  و مناطق نفتی بهرگان و خارگ حمله کردند، خاطرنشان کرد: ما برای تامین امنیت  و حفظ منافع کشور در خلیج فارس با دست خالی مقابله به مثل کردیم وگرنه ما آغازگر جنگ نبودیم. در اوج این دشمنی‌ها ساکنان مناطق نفت خیز و کارکنان پرتلاش شرکت نفتی هم ایستادگی کردند تا صادرات نفت قطع نشود.

دریادار تنگسیری با بیان اینکه اکنون امروز جوانان ایرانی توانسته‌اند پیشرفته‌ترین شناور‌ها و تجهیزات نظامی را تولید کند، افزود: این درحالی است که در زمان طاغوت این امکان وجود نداشت و ما به کشور‌های دیگر وابسته بودیم. آمادگی و توان تجهیزاتی نیروی دریایی سپاه قابل مقایسه با ۳۵ سال گذشته نیست و این نشان می‌دهد اگر روی پای خود بایستیم حتی اگر در تحریم باشیم هم می‌توانیم پیشرفت کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز و در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های صورت گرفته، سپاه به نقطه‌ای رسیده است که مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی است. تا پایان سال شناور دوم شهید سلیمانی هم ساخته می‌شود و این ناو پدیده‌ای نظامی است.

وی گفت: امروز خلیج فارس در امنیت کامل قرار دارد و ما می‌توانیم امنیت این آبراه بین المللی را با مردم منطقه و کشور‌های همسایه خلیج فارس تامین کنیم. دشمنان به دنبال بازار خود هستند و تلاش می‌کنند به بهانه‌ای حضور خود را توجیه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->